Alweer en bericht... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu Alweer en bericht... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu

Alweer en bericht...

Door: Dirk Jan

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

04 April 2007 | Nederland, Amsterdam

Dag familie, vrienden, kennissen en andere bezoekers van de site :)

Nog een halve dag en dan zit mijn week er al weer op! Ik heb morgen (do.) een dag vrij genomen, zdat ik een lekker lang paasweekend heb. De planning is om morgenochtend wat dingen te regelen voor mijn verblijfsvergunning ed. en morgen middag gaan we (waarschijnlijk) naar het strand om daar te gaan barbequen!! Het is de laatste dagen/week erg slecht weer, voor Antilliaanse begrippen althans! Heb veel regen gezien wat mij doet denken aan Nederland, bah... Geloof niet dat ik voor de regen hierheen ben gekomen.
Maar goed, morgenavond hebben we een poolparty bij het Lido-hotel... Eerst het happy hour bij de 'nachtwacht' meepakken en dan o naar de poolparty om de volgende dag rond 5 uur uit bed te gaan, eitje bakken, broodje smeren en naar de boot, de 'Insulinde', om te vertrekken richting de 'B' van ABC, Bonaire! We verwachten hier op vrijdag rond 12.00/13.00 aan te komen. We kunnen dan nog mooi wat van het eiland gaan bekijken. Zaterdag is de planning om 's morgens en 's middags een duik te gaan maken. Jaja, je leest het goed! DJ heeft zijn paddy gehaald, net als de rest van de groep!
Zondag varen we naar klein Bonaire en vervolgens zeilen we terug naar Curacao om misschien nog ff te gaan feesten bij Wet&Wild. Slapen doe ik op de boot, niet in een cabine, maar lekker primitief op het dek!!

Maandag wordt het bijslapen van een heftige mini-vakantie die er dan alweer op zit. Vanaf dinsdag mag ik weer aan het werk. Op het moment zit ik 's morgens bij een klant op kantoor om daar hun administratie te controleren en/of te verbeteren. In de middag zit ik dan weer op ons eigen kantoor om daar mijn werkzaamheden voort te zetten. Kortom, het wordt steeds afwisselender.

Ik ga weer even verder met mijn werkzaamheden! Ik wens jullie allemaal fijne paasdagen, eet (niet te) veel eieren! Ik zal volgende week bericht doen over mijn ervaringen op Bonaire! Tevens zal ik proberen om daar wat foto's van op de site te krijgen!

Een goed weekend en tot snel!

  • 05 April 2007 - 15:12

    Ruben:

    Nou.. ik wil niet heel vervelend doen, maar hier is het toch al dagen droog en zonnig! Dus wat dat betreft kun je beter terugkomen! haha.. Gefeliciteerd met je paddy... dat wordt keepen als je terueg bent?! Want de enige plek die je hier hebt om te duiken is het twentekanaal, en om nou te zeggen dat dat zo mooi is?! Gelukkig gaat het allemaal goed.. Hier mogen we ook niet klagen.. lekker weer.. veel vrijetijd en ga zo maar door! :D

    Nou, ik moet nu toch echt gaan koken! Ga vandaag proberen om hashee te maken! Moet lukken zou je zeggen! :D

    Veel plezier dit weekend..

    Groetjes Ruben!

  • 08 April 2007 - 21:12

    Carin:

    He Dirk, wat een gave foto's! Krijg spontaan zin om ook die kant op te gaan. Gefeliciteerd met je paddy. Hoorde van je ouders dat Bonaire nog mooier moet zijn om te duiken, dus ben weer zeer benieuwd naar de foto's. Groetjes van ons allemaal en doe 't kalm aan!

    Carin, Jan en de rest

  • 11 April 2007 - 19:59

    Rudy:

    Heey Dirk,

    De foto's zien er echt schit-te-rend uit man! Mooi dat je de paddy hebt gehaald. Gefeliciteerd. Hier in Maarkel is ook alles goed. De Boake afgebrand en goed weer op komst dit weekend(25 graden volgens Paulusma), maar dat tipt nog niet aan het zonnetje daar volgens mij.

    Heanig!

  • 12 April 2007 - 17:50

    Suus:

    Dirk,

    Gefeliciteerd met je padi! Ben heel erg benieuwd naar je Bonaire avontuur! Misschien dat je op klein bonaire de reuze schildpad nog hebt gezien?!

    kus suus

  • 13 April 2007 - 06:32

    Kwast:

    Joink DJ

    Gefeliciteerd met je PADI ik hoop hem dit weekend te gaan halen, heb zo de lessen in het zwembad en morgen het examen. Verder hier ook alles goed.

    Gegroet Kwast

  • 16 April 2007 - 10:21

    Bart:

    hey die deejay.
    alles hopi bon? Hoe was het op Bonaire, ben, daar ben ik wel benieuwd naar.

    Hier is ook alles goed, alhoewel het wel raar is om zo ineens weer terug te zijn.
    alles gaat hier weer snel, en het is hier koud. naja koud, nu 25 graden...
    ook auto rijden is weer echt aanpassen man. haha..

    geniet ernog van, want het is zo voorbij.
    Gr bart en van Puck ook wel denk ik..

  • 16 April 2007 - 17:25

    Karleen:

    Heeey Dirk!
    Heb net je site eens even rustig bekeken en al je avonturen gelezen! Klinkt echt fantastisch! Ik wens je nog veel succes en geniet er van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk-Jan

Ik ga stage lopen op Curacao bij Class NV. Dit is een accountantsbureau dat is opgericht in 1999 en bestaat uit 10 werknemers. Ik zal hier in de periode 29-01-2007/22-06-2007 mijn kunsten gaan proberen te verbeteren:) Veel plezier op deze site! Dirk-Jan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 53688

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 01 Oktober 2016

Mongolië

04 December 2012 - 24 December 2012

Cuba

23 Juni 2009 - 31 Mei 2010

Australië en Azië

24 Januari 2007 - 13 Juli 2007

Curacao jan-jul 2007

Landen bezocht: