Rustig weekje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu Rustig weekje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu

Rustig weekje

Door: Dirk Jan

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

09 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Na koninginnedag was het tijd voor een rustig weekje.

Het weekend van koninginnedag bleek nogal slopend geweest voor velen van ons. Vandaar dat we het afgelopen week rustig aan hebben gedaan. Ik lag afgelopen weekend dan ook vroeger in bed dan normaliter. Ik merk dit dan ook tijdens mijn werk.


Afgelopen vrijdag was het zover, na vier keer uitgesteld te zijn kregen mijn begeleider en ik eindelijkde tweede presentatie voor mijn opdracht te zien. In verhouding tot de vorige presentatie was deze veel proffesioneler en het programma wat gepresenteerd werd was zelfs beter dan waar we naar op zoek waren. We waren daartom beiden ook erg onder de indruk. We verwachten deze week de (voorlopige) factuur van hen te ontvangen en kunnen dan in overleg een beslissing gaan maken. De kans is echter groot dat wij met het laatst gepresenteerde programma zullen gaan werken.

Was ik vrijdagmiddag nog zo opgewonden en energievol door de presentatie, 's avonds was hier weinig meer van terug te vinden. De afgelopen we(e)k(en) hebben mij veel energie gekost, waardoor ik vrijdagavond was uitgeteld. Vroeg naar bed en laat eruit was daarom ook van toepassing dit weekend. Echter, om 10.30 zat ik in de stoel bij de kapper om mijn haar even te kort wieken. Zo'n bos krullen op je dak is toch best warm in deze hitte. (niet schrikken, er zitten er nog genoeg, het is niet gemillimeterd!!) De rest van de zaterdag heb ik lekker aan het strand gelegen bij Jan Thiel (Zanzibar). Ik heb 's avonds nog een poging gedaan om te gaan stappen maar had het samen met een andere jongen al snel bekeken waarop wij naar huis zijn gegaan. De rest volgde niet heel veel later.
De doelstelling voor zondag was om rond 12.00 uur in het cafe te zitten om de bekerfinale te bekijken. 's morgens had ik hier echter weinig zin meer aan met als gevolg dat ik tot 13.00 in bed ben blijven liggen. Rond 14.00 was ik op het strand en na het happy hour hield ik het weer voor gezien.

Met goede moed en vol van energie kon ik afgelopen maandag beginnen aan mijn 15e stageweek. Ik mocht blij zijn dat ik genoeg had geslapen dit weekend want de maandag en de dinsdag was ik pas om 19.00 en 18.30 klaar met werk. Het is op moment namelijk nogal druk en dan moet er zo af en toe overgewerkt worden.

Op het moment ben ik samen bezig met een jongen om voor zondag een duik (2x) en barbeque te organiseren. In al die tijd dat ik hier zit heb ik nog weinig/niets georganiseerd en het begon toch een beetje te jeuken. Ik zal jullie volgende week bericht hierover doen.
Voor zaterdag staat er weer een voetbalwedstrijd op het programma. We spelen tegen Bandolino. Kijken of we onze tweede overwinning kunnen boeken. Ik zal een dezer dagen wat verslagen online zetten...(voor de voetballiefhebber)

Voor nu stop ik er mee.
Mijn werkdag zit erop.
Ik ga lekker naar huis.
Geen zorgen meer aan de kop!

Was getekend,

Dirk Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk-Jan

Ik ga stage lopen op Curacao bij Class NV. Dit is een accountantsbureau dat is opgericht in 1999 en bestaat uit 10 werknemers. Ik zal hier in de periode 29-01-2007/22-06-2007 mijn kunsten gaan proberen te verbeteren:) Veel plezier op deze site! Dirk-Jan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 53681

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 01 Oktober 2016

Mongolië

04 December 2012 - 24 December 2012

Cuba

23 Juni 2009 - 31 Mei 2010

Australië en Azië

24 Januari 2007 - 13 Juli 2007

Curacao jan-jul 2007

Landen bezocht: