Nog twee stageweken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu Nog twee stageweken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu

Nog twee stageweken

Door: Dirk Jan

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

11 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Er is weer een week(end) voorbij. De tijd van aftellen is aangebroken... Zeker nu veel mensen vertrekken of al vertrokken zijn. Eind juni/begin juli zullen er veel terugvliegen naar Nederland. Ik mag dan nog twee weekjes genieten van het weer op Curacao. Ga bijna als een van de laatsten naar huis (van onze lichting)...

Gisteren hebben we Wouter op het vliegtuig gezet... Aan alles komt (helaas) een eind! We zullen hem hier zeker gaan missen. Je bouwt toch een band op met de groep en langzaamaan brokkelt de groep uiteen. Maar de eerste afspraken voor een hergroepering in Nl zijn al gemaakt!!

Verder hebben we za. onze laatste voetbalwedstrijd gespeeld. Onze ongeslagen status hebben we niet kunnen behouden. Een dikke 4-1 nederlaag werd ons gegeven. Echter, door afwezigheid van onze keeper en het feit er een 'grabbelaar' in de goal stond zonder enig voetbalinzicht, zorgde ervoor dat geen van alle doelpunten de verdienste was van de tegenstander. De manier waarop de doelpunten ontstonden zijn te genant om uit te leggen. Feit is wel dat het na 5 min. al 2-0 stond. Misschien is het toeval, maar ik stond deze minuten even niet in het veld, haha....

Nou, ik ga me deze week nog even flink inzetten voor het bedrijf en bezig met mijn verslagen. Verder komt morgen (di.) mijn begeleider van school langs en ben ik 's avonds druk met de laatste dagen van Daan, hij vertrekt a.s. zaterdag. Kunnen we dus voor de tweede keer deze week naar het vliegveld!!

Iedereen een goede week gewenst.

  • 12 Juni 2007 - 13:58

    Wouter:

    Hey DJ,

    Aan al het goede komt idd een eind... Mis Curacao en zeker jullie echt! Ik bleef ook nog even zitten in het vliegtuig om te denken kon ik maar terug! Geniet nog van de tijd daar!

    Hou me op de hoogte van alle roddels en belevenissen! Veel plezier nog jongen en zien elkaar zeker in Nederland!

    Bon Bon Ayo!

  • 13 Juni 2007 - 00:12

    Lianne:

    Heeey ouwe zuipschuit!! Heb Meel net vol verwachting bij t hotel afgezet dus hoop dat je er bent!!

  • 13 Juni 2007 - 17:58

    Meel:

    DJ, waar was je nou??? De hotelkamer wachtte op jou...

  • 14 Juni 2007 - 13:06

    Maartje:

    Mister D.
    Als je Wouter mist kom je maar een dikke knuffel halen! Ik ga nog een weekje genieten op het eiland en dan zit het er voor mij ook op! En we gaan elkaar nog wel zien hoor, voordat ik ga!! succes nog met de laatste loodjes op stage!
    SUNCHI i BRASA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk-Jan

Ik ga stage lopen op Curacao bij Class NV. Dit is een accountantsbureau dat is opgericht in 1999 en bestaat uit 10 werknemers. Ik zal hier in de periode 29-01-2007/22-06-2007 mijn kunsten gaan proberen te verbeteren:) Veel plezier op deze site! Dirk-Jan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 53694

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 01 Oktober 2016

Mongolië

04 December 2012 - 24 December 2012

Cuba

23 Juni 2009 - 31 Mei 2010

Australië en Azië

24 Januari 2007 - 13 Juli 2007

Curacao jan-jul 2007

Landen bezocht: