Nog 1 week stage - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu Nog 1 week stage - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu

Nog 1 week stage

Door: Dirk Jan

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

15 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

De afgelopen week is er weinig gebeurt. Heb de laatste tijd ook weinig ondernomen, mede omdat we her en der feestjes hebben van afscheidnemenden. Na Wouter is het morgen de beurt aan Daan om het vleigtuig in te stappen... Wie er ook vertrekt, het besef is er nooit echt. Dat is best raar als je hier zit. Maarja, aan alles komt een eind en het is op een gegeven moment ook mooi geweest. Voor Wout, voor Daan en straks ook voor de rest en mij. Niet getreurd! Zie er wel naar uit om weer gezellig thuis te zijn, met vrienden/vriendinnen wat te drinken en vanaf volgend seizoen te schitteren op de velden van sv Enter. Hier zal ik gaan spelen in een vriendenteam bestaande uit voornamelijk Markeloers. Vind het wel jammer dat dit geen doorgang heeft gevonden bij sc Markelo, maar ik wilde graag spelen in een vriendenteam. Niet bij Markelo, dan maar bij sv Enter. Sorry als ik hiermee mensen DWARS lig...

Nou, nog 1 weekje werken en dan zitten er al weer 21 werkweken op, nou je, werkweken... haha, nee heb hier best hard gewerkt. Heb veel geleerd en gedaan. Ze zijn uiterst tevreden over mij en hebben mij al gevraagd of er geen kloon van mij rondloopt die ook nog stage moet lopen. Mooi compliment toch? Ik zal echter na het beëindigen van mijn stage nog wel in contact blijven met mijn stagebedrijf, omdat ik vanuit Nederland een en ander aan moet sturen, tegen vergoeding uiteraard!! Een betere waardering kan je haast niet krijgen!

Morgen ga ik naar het reisbureau om te kijken of ik nog voor een paar dagen naar Suriname zou kunnen om daar een tocht te gaan maken. Lijkt me ontzettend gaaf om te doen... Verder wordt het lekker relaxen en genieten van de tijd die ik nog heb! Over precies 27 dagen vlieg ik al terug. Dat is zo voorbij, als je nagaat dat ik hier al meer dan 140!! dagen zit. Dus, ik kom zo naar huis.. Wat staat er op menu of mag ik koken? Leuk, doe hier ook niets anders nu Wouter weg is.. Eerder kookten we samen, maar nu moet ik het in mijn eentje klaren. Het voordeel van koken is dat de rest mag afwassen, haha.. de taken zijn wel eerlijk verdeeld!

Nou, voor nu is het weer even mooi geweest. Ik ga even verder met mijn verslagen.. ze beginnen al vorm te krijgen. Probeer ze volgende week klaar te krijgen, zodat ik nog 20 dagen vrij heb om te doen wat ik wil... Heb met mijn docentbegeleider overlegt en die wil ze toch pas in augustus/september bespreken:S Ik heb dus nog ff, haha...

Nou, de groeten, we spreken elkaar snel en ik ga na volgende week eens even nieuwe foto's voor jullie op de site zetten!! Misschien wel leuk(er) ipv al die verhalen....

De groeten

  • 15 Juni 2007 - 18:46

    Jasphoer:

    Hey dirkie,

    Ach die 27 dagen dat is ook zo voorbij. We gaan dan gelijk lekker met zun allen een biertje pakken.

    Nog heel veel succes de laatste week, en veel plezier met de laatste vrije weekjes. Ik heb ook nog een toets en dan ook vakantie.

    Mazzels Jasphoer,

    PS. Ook de groeten van elsie

  • 15 Juni 2007 - 18:57

    Mosjan:

    He dirk,

    Dat laatste weekje zal dan ook wel een peuleschil zijn voor jou als ik alles zo lees. Heel veel succes nog je laatste week werken en je vakantie.

    Tot in Markelo, en dan drinken we er weer eentje (of een paar meer)!

  • 16 Juni 2007 - 11:00

    Matthijs:

    Hej Dirk,

    als je in je verslagen net zulke mooie verhalen aan elkaar lult als hier dan ben je daar ook zo klaar mee! En kun je nog lekker van het zonnetje genieten...

    Tot binnenkort, veel plezier in je vrije dagen!

    Groeten

  • 18 Juni 2007 - 15:07

    Paulus:

    Heey dj,

    zomaar onthoud je mijn site;) w&w was gister echt nog supergzlg, was om 12 uur thuis ofzo....

    jij ben hier ook nog maar n maandje he, gaat aardig hard!! nou ik zie je van de week wel weer!

    kuss

  • 19 Juni 2007 - 15:38

    Maartje:

    DJ!
    Sorry dat ik niet meer bij W&W was! Nu hebben we geen afscheidsknuffel gehad!
    :( Jij nog heeeeel veeeel plezier op die eiland, en Suriname lijkt me wel erg leuk!! Ik vlieg morgen, je bent welkom op hato ;)
    sunchi i brasa

  • 19 Juni 2007 - 21:58

    Carin:

    Ha buurman, nog even een laatste berichtje voor dat je aan je vakantie begint. Mooi dat je zo'n gave tijd daar hebt gehad maar 't is goed dat je terugkomt want anders is er niemand die met het Markelo's FEEST zo'n lekker broodje warm vlees voor me haalt. Geniet nog even en tot gauw!!

    Groetjes Carin en de rest.

  • 20 Juni 2007 - 07:31

    Henny:

    He Dirk-Jan,

    Nog een hele fijne tijd op Curacao en maak er wat moois van. Maar dat lukt je wel, zo te lezen en te zien! Mooi zo.
    Waarschijnlijk zie ik je 22 juli, want dan hebben we afgesproken met je moeder.

    Hoornse groetjes van Henny en Agnes

  • 20 Juni 2007 - 15:27

    Jeffrey:

    Hey dirkie! Alles onder controle hier. Ja die poolparty zou geregeld worden door een paar dames uit mijn hotel, nou dan weet je het al wel weer :p ik zal er ff achter aan gaan. En anders wordt het standaard feeste :) niks mis mee. Ik check je dit weekend en je hoort van me.

    Jeffrey
    jeffreyklein.waarbenjij.nu

  • 21 Juni 2007 - 18:54

    Kwast:

    joink DJ,

    volgend jaar mooi bij enter voetballen heb der zin an. ik hoeg nog maar 7 weken dus valt ook wel weer mee. spreek u in augustus.

    mzzl Kwast

  • 21 Juni 2007 - 19:58

    Hallo Buurman:

    Nog bedankt voor je kaartje(s) en je cadeautje voor Tess. Ze kan nu al lopen en doet nu al pogingen om een balletje te trappen.
    Nog heel veel plezier de laatste weken en geniet van je vakantie.

    Groetjes Dennis,Ilse & Tess

  • 24 Juni 2007 - 15:15

    Fam. Romeijn:

    Hallo Dirk-Jan

    Zo te lezen en te zien heb je een fantastische tijd gehad, we hebben je geweldig kunnen volgen.
    Maak er nog een leuke vacantie van daar kun je nog jaren op teren.
    Je kaart vond iedereen prachtig,BEDANKT,
    Toi, Toi, Toi,


    Veel liefs Jannet,Wim,Dinja,Corne,
    Elmar en Wiebe.

  • 24 Juni 2007 - 16:31

    Arie En Ellen:

    Wat leuk dat het goed bevallen is ,jou stage adres.
    Veel plezier in Suriname.
    Hier is alles oke
    Nog1week en dan krijgen de meisjes vakansie.
    Groetjes uit holland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk-Jan

Ik ga stage lopen op Curacao bij Class NV. Dit is een accountantsbureau dat is opgericht in 1999 en bestaat uit 10 werknemers. Ik zal hier in de periode 29-01-2007/22-06-2007 mijn kunsten gaan proberen te verbeteren:) Veel plezier op deze site! Dirk-Jan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 53690

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 01 Oktober 2016

Mongolië

04 December 2012 - 24 December 2012

Cuba

23 Juni 2009 - 31 Mei 2010

Australië en Azië

24 Januari 2007 - 13 Juli 2007

Curacao jan-jul 2007

Landen bezocht: