Laatste dag en vooruitzichten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu Laatste dag en vooruitzichten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu

Laatste dag en vooruitzichten

Door: Dirk Jan

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

25 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Dag mensen,
de stage is ten einde, tijd voor een welverdiende vakantie!!

Afgelopen week heb ik mij 21ste stageweek afgerond. Ik was donderdag iets eerder van het werk weggegaan, zodat ik nog een leuk aandenken voor hen heb kunnen kopen.
Vrijdag heb ik hen getracteerd op 'bolo'(=taart). Aan het eind van de dag hadden we nog een vergadering en aan het einde hiervan heb ik van hen een pen met hun naam erin gegrafeerd en een kleiwerkje over curacao gekregen. Ik heb hen daarna mijn cadeu gedaan en toen moest ik met mijn begeleider weg om een presentatie te verzorgen. Althans, dat zei hij. Ik had van de secretaresse eerder deze week al vernomen dat er voor vrijdag geen presentaties stonden, maar goed... ik met hem mee. kwamen we uiteindelijk bij een restaurantje, hier is het zegt ie. Wij stappen uit gaan bij dat tentje zitten, drinken een watertje en ineens komen mijn collega's me van achter besluipen. Heel leuk en spontaan!! We hebben hier enkele drankjes genuttigd, wat gegeten en zijn toen huiswaarts gekeerd. Een leuke afsluiting van mijn stage...
Ik moet er deze week nog wel even langs opm mijn eindgesprek te voeren en om e.e.a. af te ronden. Na deze week kan ik dus echt genieten van mijn vakantie. Een vakantie die niet alleen op curacao gevierd zal worden...

Helaas heeft suriname geen doorgang gevonden, omdat dit te veel geregel was en we weinig zin hebben/hadden om veel te regelen. De bestemming is nu Aruba geworden. We zullen op 3 juli hier naartoe vliegen, 2 nachten blijven slapen en dan op 5 juli weer naar curacao. Hier zit ik dan nog een week en dan kan mijn koffer definitief gepakt worden. Op aruba zullen we verblijven in het holiday inn sunspree hotel. Op 4 juli is het in amerika independence day!! Dit zal ongetwijfeld ook op aruba gevierd worden. Leuk om mee te maken dus. Ik zie ernaar uit om hierheen te gaan. Even we van curacao en de cirkel rond maken ABC!!

De auto is ondertussen voor een goede prijs verkocht. Daar zijn we dus vanaf.
Verder heb ik nu lekkere relaxte dagen. Vandaag tot 1300 uur in bed gelegen en voor morgen staat er een duik op het programma!! Komende weken dus nog even optimaal genieten. Ik zal deze week foto's op de site gaan zetten van mijn gehele periode. Ben bezig om een samenstelling te maken...

Ik ga nu weer even genieten van het weer. Doe het rustig aan, net als ik en dan spreken we elkaar snel weer.

Hartelijke groeten,
DJ

  • 26 Juni 2007 - 08:34

    Berry:

    Nou Dirk, dat klinkt niet verkeerd. Lekker genieten van een welverdiende vakantie! Nog veel plezier en tot snel.

    Berry

  • 26 Juni 2007 - 19:52

    Kwast:

    Klinkt zekers niet verkeerd, DJ. Ik moet ook nog 1 week stage lopen, en dan zit er voor mij alleen nog maar een maand vakantie te wachten.
    spreek u in aug, alwaar wij zeker een aantal verhalen, onder het genot van een aantal biertjes, zullen uitwisselen.

    mzzlz Kwast

  • 26 Juni 2007 - 20:08

    Matthijs:

    Ok dirk, dus zo simpel is een ABC'tje ;)
    Ik hoef in ieder geval niet te zeggen dat je niet moet vergeten om te genieten, want dat lukt volgens mij wel aardig...haha.
    Mooi gedaan hoor & veel plezier nog!

    Groeten

  • 27 Juni 2007 - 07:32

    Nick:

    Top Dirk! Geniet er nog mooi even van. 14e verjaardag van Roedy en mij hé. Veel plezier op Aruba!

    Nick

  • 28 Juni 2007 - 13:20

    Henny:

    Hey Dirk-Jan,

    Hele fijne vakantie op Aruba, lekker van genieten! Student zijn is volgens mij helemaal niet erg!!
    Groetjes Henny en Agnes

  • 28 Juni 2007 - 15:58

    Ninke:

    Hey Dirk,

    Leuk man nog ff vakantie vieren in Aruba! Geniet er nog maar ff van!

    Liefs Ninke

  • 28 Juni 2007 - 20:06

    Leonie:

    hee DJ,

    Leuke verhalen! geniet nog ff!! aruba lijkt me cool ;), maar bonaire op de insulinde was toch wel het mooiste weekend. :)

    kuss van meisje van de boot en casa makamba (is nu toch echt weer amsterdam de laatste weken)

  • 03 Juli 2007 - 20:19

    Dini:

    Dag Dirk,hoe was het op Aruba,heb je genoten van je vakantie?Afgelopen zondag hebben we verjaardagfeestje van opa gehad.Was gezellig.Vorige week hebben we bij de pizeria gegeten en hoorden we dat je flink veel kaarten heb verstuurd.
    Nog even en je bent weer thuis.
    Liefs van mij.
    Dini

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk-Jan

Ik ga stage lopen op Curacao bij Class NV. Dit is een accountantsbureau dat is opgericht in 1999 en bestaat uit 10 werknemers. Ik zal hier in de periode 29-01-2007/22-06-2007 mijn kunsten gaan proberen te verbeteren:) Veel plezier op deze site! Dirk-Jan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 53664

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 01 Oktober 2016

Mongolië

04 December 2012 - 24 December 2012

Cuba

23 Juni 2009 - 31 Mei 2010

Australië en Azië

24 Januari 2007 - 13 Juli 2007

Curacao jan-jul 2007

Landen bezocht: