DJ Goes Curacao..... Again??? - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu DJ Goes Curacao..... Again??? - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu

DJ Goes Curacao..... Again???

Door: Dirk Jan

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

19 November 2007 | Nederland, Markelo

Ja mensen, jullie lezen het goed!!
Er bestaat een grote kans dat ik dit jaar nog zal terugkeren naar het zonovergoten eiland!!

Ik heb een uitnodiging gekregen om voor een ruime week bij mijn stageadres op kantoor aan het werk te gaan met de door mij ontworpen jaarplanning 2008!!

De kans ik dus groot dat ik met de kerstdagen mijn mooie bruin getinte huid terug heb :)

U hoort hier tzt meer over van mijn kant...

Vriendelijke groet!

• 19 November 2007 - 19:13

Edwin:

Kunnen we datkopje thee weer uit gaan stellen zeker... ? Kan je niet maken :P

• 20 November 2007 - 12:20

Karleen:

Dirkie! Lijkt me super als je een weekje op Cura komt! Gaan we zeker de nodige polar en amstel bright drinken!
    Kus!

Dirk-Jan

Ik ga stage lopen op Curacao bij Class NV. Dit is een accountantsbureau dat is opgericht in 1999 en bestaat uit 10 werknemers. Ik zal hier in de periode 29-01-2007/22-06-2007 mijn kunsten gaan proberen te verbeteren:) Veel plezier op deze site! Dirk-Jan