Werk aan de winkel - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu Werk aan de winkel - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu

Werk aan de winkel

Door: Dirk Jan

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

28 April 2008 | Nederland, Markelo

Afgelopen winter kon een trip naar Curacao helaas geen doorgang vinden, maar ik heb het nu toch echt geregeld. Ik ga eind juli (28-07-2008) voor 2 maanden terug naar Curacao om daar te gaan werken voor het bedrijf waar ik destijds ook werkzaam was.
Ik verblijf weer in een zelfde kamer als waar ik een half jaar heb doorgebracht, lekker tussen de andere studenten dus...
Door mijn verblijf op het eiland moet ik helaas, en dat spijt me zeer, het Markelo's feest laten schieten dit jaar.
Maar jullie kunnen gerust een pizzaatje komen halen bij een van mijn collega's :)

Groeten,

Dirk Jan

  • 28 April 2008 - 08:09

    Edwin:

    Heey DJ,

    leuk man! Leuk dat hje het hebt kunnen regelen.. ZOnde dat het ten koste gaat van MF, maar dat komt elk jaar weer terug dus! Ik kom voor de tijd nog weer een keer langs voor een bakkie..

  • 28 April 2008 - 15:51

    Matthijs:

    Ha dirk,

    super mooi dat je er weer heen gaat! Ik word alweer jaloers...
    Ik vind het jammer dat we niet de kans krijgen om jou je titel (gratis entree) te zien verdedigen op het podium bij bill, dat is altijd een mooi tafereel!

  • 28 April 2008 - 19:02

    Jasper:

    Ik ga voor twee weekjes met je mee DIRKIE

  • 01 Mei 2008 - 13:43

    Ellen:

    Hey Dirk!

    Super dat je toch weer naar het heerlijke zonovergoten Curacao gaat!! Wel jammer dat je niet naar het markelo's feest kan. Ik had dit jaar graag de zevendronk met je gedaan maar helaas..
    zal er wel 1... of 7 of je drinken tijdens het feest!!

    heel veel plezier en niet te bruin terug komen he?

    Veel Liefs,

    Ellen

  • 04 Mei 2008 - 08:45

    Henny & Agnes:

    Hey Dirk-Jan,

    Top dat het je nu wel gelukt is. Heerlijk 2 maanden naar Curacao. Lekker genieten van de zon, het strand en ook weer duiken? En het werk hoort er gewoon even bij! Hééééél veel plezier.

    Groetjes Henny & Agnes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk-Jan

Ik ga stage lopen op Curacao bij Class NV. Dit is een accountantsbureau dat is opgericht in 1999 en bestaat uit 10 werknemers. Ik zal hier in de periode 29-01-2007/22-06-2007 mijn kunsten gaan proberen te verbeteren:) Veel plezier op deze site! Dirk-Jan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 53699

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 01 Oktober 2016

Mongolië

04 December 2012 - 24 December 2012

Cuba

23 Juni 2009 - 31 Mei 2010

Australië en Azië

24 Januari 2007 - 13 Juli 2007

Curacao jan-jul 2007

Landen bezocht: