Back 'Home' - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu Back 'Home' - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu

Back 'Home'

Door: Dirk Jan

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

29 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Dag mensen,

vanwege de vele vragen om toch de site een beetje bij te houden schrijf ik jullie.

Gisteren ben ik weer aangekomen op Curacao. Morgen (woe.) begin ik weer met werken bij mijn voormalig stagebedrijf. Het was een leuk weerzien gisteren en ik zie er dan ook naar uit weer te beginnen. Mijn kamer is weer goed voor elkaar. Zit in een ander pand dan de vorige keer, maar de kamer is ruimer!
Op het moment is het hier nog rustig qua stagiaires, maar verwacht wordt dat dit in de loop van augustus/september vol gaat lopen.

Voor nu is het weer even genoeg! Wens jullie sterkte met het weer in nederland. Het is hier lekker, gister klein buitje gehad, maar dat was wel ff verfrissend na zo'n lange reis.

Tot horens,

Dirk jan

Ps: Ik heb hier een ander nummer:
005999-6649698 Mijn Nederlands nummer gebruik ik tijdelijk niet.

• 29 Juli 2008 - 20:58

Jasphoer:

Klinkt weer goed Dirk,
    Nou ik kom snel de sfeer proeven daar

Mzzl

• 30 Juli 2008 - 07:46

Kwast:

Zekers niet verkeerd nee. Maar gelukkig hebben wij ook een buitje gehad gisteren (van 8 uur 's morgens tot 8 uur 's avonds)

Gegroet en tot later,
    Kwast

Dirk-Jan

Ik ga stage lopen op Curacao bij Class NV. Dit is een accountantsbureau dat is opgericht in 1999 en bestaat uit 10 werknemers. Ik zal hier in de periode 29-01-2007/22-06-2007 mijn kunsten gaan proberen te verbeteren:) Veel plezier op deze site! Dirk-Jan