Eindelijk weer een bericht... - Reisverslag uit Cairns, Australië van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu Eindelijk weer een bericht... - Reisverslag uit Cairns, Australië van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer een bericht...

Door: Dirk Jan

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

29 Maart 2010 | Australië, Cairns

Ja mensen, ik weet het. Het is (veel te) lang geleden dat jullie iets van mij hebben gehoord. Dit door omstandigheden...

Allereerst maak ik momenteel weinig mee. Ik werk veelal 5 of 6 dagen per week en op mijn vrije dag(en) doe ik boodschappen en probeer ik mijn foto's te organiseren. Heb verder nog niks ondernomen in en rond Cairns. Het weer is er ook niet echt naar om iets te ondernemen. Velen onder jullie denken misschien dat Australie altijd zonnig en warm is... Dat is het dus niet. Warm is het wel hier (rond de 28 graden), maar het regent de laatste tijd erg veel! Vanaf volgende maand wil het wat beter worden. Ik wil nog wel een dag naar Cape tribulation (een van de unieke plekken in de wereld waar regenwoud overgaat in oceaan) en waarschijnlijk maak ik vanaf hier ook een duik op het Great Barrier Reef!

Ten tweede ben ik verhuisd. Nou ja, Damien is verhuisd en ik ben met hem meegegaan. Ik woon nu in een groter huis met meerdere mensen. Damien huurt dit huis met een vriend (Ryan) en zij verhuren de kamers aan ons, zodat hun hurkosten gedekt worden. Woon samen met 3 Colombiaanse dames die hier Engels studeren (2 woonden al bij Damien in), een Australische collega van Ryan en 2 Koreanen die deze week zijn ingetrokken.
Door de verhuizing hadden we tijdelijk geen internet, maar nu doet het net het weer. Ik zal dus al mijn emails e.d. doorlopen. Ik ben jullie echt niet vergeten hoor!! Zal mijn best doen om jullie z.s.m. antwoord te mailen.

Verder heb ik bar weinig te melden. Blijf werken in het restaurant tot 25 april. En het liefst vertrek ik 26 april naar..... Geen idee. Moet mijn route en (eventuele) stops nog uitzoeken. Dat komt wel goed. Ik wil proberen om weer even wat nieuwe foto's op de site te zetten en ik ben telefonisch bereikbaar. Was dat vergeten te melden de vorige keer. Heb mijn oude nummer weer in gebruik, maar het kan zijn dat ik smsjes vanuit Nedeland niet ontvang (uit ervaring). Vraag me niet waarom...

Goed, ik zal jullie niet verder lastig vallen met nieuws van niks...

Geniet van het (komende) lenteweer in Nederland!!

Oh ja, mijn nummer is: +61418253612

Tot snel!

Dirk

UPDATE: NIEUWE FOTO'S ONLINE!!! www.drikjanpruntel.mijnalbums.nl

  • 29 Maart 2010 - 11:53

    Aubrey Pasial:

    Saludos vanuit zonnis en GEEN REGEN Curaçao. Wij kunnen wat van de regen van Australie gebruiken.

  • 29 Maart 2010 - 12:09

    Beijering:

    Hallo Dirk-Jan
    Ook al beleef je dan minder het blijft leuk regelmatig wat van je te horen.
    Als je over 246 dagen terug komt zul je in Markelo een vernieuwd/verbouwd Beaufort zien. Dat omvat o.a. een theaterzaal met goede projectiefaciliteiten.
    Je zou met je fotomateriaal voor de markelose bevolking een verslag van al je wederwaardihgheden kunnen doen.
    Hartelijke groet, Jan Beijering

  • 30 Maart 2010 - 16:09

    Suzanne:

    Haha, zo te lezen ben ik niet de enige met een inspiratieloos verhaal;)
    Maar goed te lezen dat het nog steeds goed met je gaat! Colimbiaanse dames? Die staan er hier om bekend behoorlijk wild te zijn?! Haha, nou succes met je planning voor je verdere reis!

    Liefs suus

  • 30 Maart 2010 - 16:10

    Suus:

    bedoel natuurlijk colombiaans;)

  • 30 Maart 2010 - 20:53

    Matthia:

    hè dirk, wij zijn jou ook zeker niet vergeten hoor! lees nog steeds met plezier je verhalen:) ben benieuwd naar je volgende route en hoop ook voor jou: lente weer! x matthia

  • 04 April 2010 - 09:35

    Carin:

    Ha die DJ,

    Ook als je niets beleeft is het toch leuk om weer even wat van je te horen. Het kan niet altijd feest zijn nietwaar! Af en toe moet er gewoon even gewerkt worden om de nodige pecunia's te vergaren.
    Hoop dat het je lukt om de 26e alweer verder te reizen.
    Ik ga nu snel je foto's bekijken:-)

    Werk ze, geniet ze en tot je volgende blog,

    Dikke smakkerd uut Maarkel,

    Carin en Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk-Jan

Ik ga stage lopen op Curacao bij Class NV. Dit is een accountantsbureau dat is opgericht in 1999 en bestaat uit 10 werknemers. Ik zal hier in de periode 29-01-2007/22-06-2007 mijn kunsten gaan proberen te verbeteren:) Veel plezier op deze site! Dirk-Jan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 53683

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 01 Oktober 2016

Mongolië

04 December 2012 - 24 December 2012

Cuba

23 Juni 2009 - 31 Mei 2010

Australië en Azië

24 Januari 2007 - 13 Juli 2007

Curacao jan-jul 2007

Landen bezocht: