Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu

Aruba

Door: Dirk Jan

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

06 Juli 2007 | Aruba, Oranjestad

Dag mensen!

Om mijn vakantietijd enigssinds nuttig te besteden heb ik samen met een vriend hier een reis naar Aruba geboekt (2 nachten). We zaten in een relaxed hotel met allemaal ouwe mensen en gezinnetjes. We hebben ons drie dagen weten te vermaken op het kleine eiland. Je kunt bijna van west naar oost kijken...

De eerste dag hebben we lekker aan het strand gelegen. We vlogen om 6.50 en waren daarom al om 7.30 op Aruba. Tijd genoeg dus om op het strand te liggen. Aangezien we van het vorige weekend nog aardig verbrand waren lagen we op tijd op bed om van het heerlijke, grote bed met fatsoenlijk matras te genieten. 's avonds uit eten geweest bij 'hooters', dit schijnt in veel amerikaanse films voor te komen. Het personeel wordt hier niet beoordeeld op horecakwaliteiten maar op de omvang van hun boezem. om het maar netjes te zeggen!!

De volgende dag vroeg op om met een jeeptour het eiland te bekijken. We hebben verschillende dingen gezien zoals een mooi afgelegen strandje, twee grotten, de natuurlijk brug (2 jaar geleden ingestort) en de vuurtoren. Enig nadeel deze dag was dat ik in de eerste grot die we bekeken uit mijn slipper ben geschoten en met mijn hak op een stuk steen belandde. Gevolg, een vrij diepe snee. Gelijkk alles schoongemaakt en de rest van de dag anderen laten rijden in de Wrangler!! Na terugkomst heb ik mij weer lekker op het bed neer laten ploffen en 's avonds hebben we het uitgaansleven van Aruba aanschouwd. Opzich best leuk, maar totaal anders dan Curacao en Bonaire. Het eiland is ook meer amerikaans gericht en dit is terug te zien in de infrastructuur.

De laatste dag hebben we lekker lang uitgeslapen, ontbeten, weer even op bed, de stad ingeweest en vervolgens het vliegtuig naar huis gepakt om rond 21.00 uur weer het happy hour mee te kunnen pakken in de nachtwacht. Mijn laatste...

De tijd vliegt en ook voor mij zal er een einde komen aan mijn avontuur op Curacao. Over een week zit ik weer thuis in de regen en wind. Zal voor jullie een hitte golfje meenemen... Als dat door de douane komt in ieder geval!!

Nog een paar dagen genieten van het mooie weer en dan kom ik weer gezellig naar jullie terug!

Ik wil komende week foto's van mijn gehele periode op de site gaan zetten, zodat jullie mijn hele periode ongeveer in beeld zullen krijgen!!

Nu ga ik even de zon in... nu kan het nog, straks moet de jas weer aan :S

Tot over een week!

  • 07 Juli 2007 - 14:42

    Maartje:

    Hey DJ!!
    Leuk je verhalen te lezen!!!
    Hoe gaat het verder met je? Ik ben inmiddels weer gewend hier, maar mis dushi curacao wel! Geniet nog even van je tijd daar!
    Sunchi i brasa Maartje

  • 09 Juli 2007 - 10:51

    Sierd-Jan En Heike:

    Moi DJ,

    Aangezien we komende week op vakantie gaan met Reuser en Dennis wilden we je alvast een goede terugreis wensen!

    Op de 16e komen we terug dus zullen elkaar dan zeker zien.

    Groeten

  • 10 Juli 2007 - 12:59

    Carin:

    Hee Dirk, nog 2 dagen genieten van zon en vrije tijd en dan zit het erop. Vrijdag komen we nog wel even aan, even jaloers kijken naar die onwaarschijnlijk bruine kop van je.
    Goeie vlucht en tot dan.

    Groeten Carin en de rest

  • 10 Juli 2007 - 16:05

    Matthia:

    He Dirk-jan,

    Geniet nog even daar!
    We zijn ontzettend benieuwd naar alle fot's en verhalen.. Ik wil je alvast een goede terug reis wensen!

    Groetjes Matthia

  • 11 Juli 2007 - 13:23

    Monique:

    Hey Dirk-Jan,

    Alles goed?
    Heb je wel gemist bij de Triathlon dit jaar...maar ja volgend jaar beter??
    Heb je verhalen met plezier gelezen en het lijkt me leuk om je weer in levende lijve te spreken!

    Goede reis en tot dan!
    Liefs Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk-Jan

Ik ga stage lopen op Curacao bij Class NV. Dit is een accountantsbureau dat is opgericht in 1999 en bestaat uit 10 werknemers. Ik zal hier in de periode 29-01-2007/22-06-2007 mijn kunsten gaan proberen te verbeteren:) Veel plezier op deze site! Dirk-Jan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 53723

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 01 Oktober 2016

Mongolië

04 December 2012 - 24 December 2012

Cuba

23 Juni 2009 - 31 Mei 2010

Australië en Azië

24 Januari 2007 - 13 Juli 2007

Curacao jan-jul 2007

Landen bezocht: