Een maand voorbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu Een maand voorbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu

Een maand voorbij

Door: Dirk Jan

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

28 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve mensen,

Alle Markeloers een goed weekend gewenst. Ik heb gehoord dat het weer waarschijnlijk mee gaat zitten. Dat zou mooi zijn. Hopelijk zit het hier dan ook een beetje mee. De laatste week hebben we last van Gustav. Hij veroorzaakt veel regen, regen en regen... Het regent extreem veel de laatste dagen, ben daar niet aan gewend. (mijn vorige periode was extreem droog).

De tijd vliegt voorbij. Ik zit alweer op de helft van mijn tijd en hoef nog maar 2 weken en een dag te werken. Dan ga ik lekker vakantie vieren met Jasper die de 12de overkomt! Zal ik hem het eiland laten zien, als we tegen die tijd nog niet van het eiland zijn geblazen door een nieuwe tropische storm!

Ik zit er dus al een maand en heb eigenlijk nog maar weinig uitgevoerd (buiten het werk om dan). Heb nog geen duik gemaakt en ben nog maar twee keer naar een ver strandje geweest. Dit weekend maar eens een leuk strandje opzoeken.

Deze week zijn er weer nieuwe huisgenoten bijgekomen uit alle windstreken van ons land. Hoorn, Den Bosch, Limburg, Almere, Friesland, Rotterdam... Er loopt werkelijk alles rond.

Als jullie meer informatie willen over curacao: www.hellocuracao.com

Ik ga stoppen en naar huis, koken en om 21.00 naar de kroeg voor de happy hour!!!

Saludos

  • 29 Augustus 2008 - 08:28

    Edwin Landeweerd:

    Heey DJ,

    tijd vliegt ofniet? Gisterenavond gezien hoe Wim Gossink biljartkoning werd in een finale tegen mn broer. Spannend!!
    Vanmiddag gaat het los hier in Markelo.

    Veel (werk)plezier nog en hopen op beter weer!! Zeker als je vakantie hebt straks..

    laterrsss,

    Edje

  • 03 September 2008 - 02:00

    Wout:

    Alle windstreken van ons land... En ik zie de mooiste streek en stad niet eens staan....

    Hoe durf je Dirkie;) Hier gaat alles top, het weer zit hier tot nu toe ook nog niet heel erg mee... Het is ook winter, zit nu in Byron Bay!!

    Heel veel plezier daar nog ouwe, niet teveel drinken en drink er ook eentje op mij!!! Laat ook weten wat je plannen zijn!!!

    Adios Amigo

  • 03 September 2008 - 07:42

    Anne Wevers:

    hej dirkjan!

    heb je wel gemist hoor met het markeloosfeest! leuk dat je weer op de antillen te vinden bent, heel veel plezier nog even!

    liefs
    anne

  • 02 November 2008 - 06:13

    Wouter:

    Wanneer kan je het volgende verhaal gaan toevoegen;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk-Jan

Ik ga stage lopen op Curacao bij Class NV. Dit is een accountantsbureau dat is opgericht in 1999 en bestaat uit 10 werknemers. Ik zal hier in de periode 29-01-2007/22-06-2007 mijn kunsten gaan proberen te verbeteren:) Veel plezier op deze site! Dirk-Jan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 53715

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 01 Oktober 2016

Mongolië

04 December 2012 - 24 December 2012

Cuba

23 Juni 2009 - 31 Mei 2010

Australië en Azië

24 Januari 2007 - 13 Juli 2007

Curacao jan-jul 2007

Landen bezocht: