Vlucht en aankomst - Reisverslag uit Perth, Australië van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu Vlucht en aankomst - Reisverslag uit Perth, Australië van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu

Vlucht en aankomst

Door: Dirk Jan

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

25 Juni 2009 | Australië, Perth

Beste mensen,

Het is zover! Ik ben aangekomen in Australie. Het avontuur is begonnen!!

Mijn vluchten zijn goed verlopen. 2e vlucht was veel turbulentie, maar verder ging het allemaal rustig.

Het was mooi om Wouter weer terug te zien. Hij heeft netuurlijk in 11 maanden geen bekende gezien en kon ook niet geloven dat ik er was!!

Maargoed, na de koffer gedropt te hebben, hebben we direct een bar opgezocht om een drankje te doen. Jagerbomb!! jagermeister met redbull. Smaakte goed na een reis van 24 uur!!

We gaan vandaag even de plannen doornemen voor de komende tijd en zo gauw ik hier meer over weet zal ik jullie proberen op de hoogte te brengen.

Ik ga morgen een simkaart aanschaffen waarop ik bereikbaar ben. Via hallobuitenland.nl kan je mij goedkoper bellen.

You'll hear from me soon!

See ya!

Love

  • 25 Juni 2009 - 07:55

    Rudy:

    Ha die Dirk!

    Mooi om te horen dat je goed bent aangekomen.
    Maak er wat moois van jongen! Ik blijf u volgen.

    Groeten!

  • 25 Juni 2009 - 07:58

    Reuser:

    Zie Rudy ;)

    Kus

  • 25 Juni 2009 - 08:44

    Dennis:

    klasse Dirk

  • 25 Juni 2009 - 08:54

    Agnes & Henny:

    Hey Dirk-jan,

    Fijn dat je een zo'n goeie vlucht hebt gehad en goed bent aangekomen.
    Hééééééél veel plezier, het wordt vast een onvergetelijke reis. Maak er wat moois van, we reizen graag mee.

    Groetjes van Agnes & Henny

  • 25 Juni 2009 - 09:04

    Pauleta:

    Dirk onze wereldburger

  • 25 Juni 2009 - 09:26

    Jasper:

    Dirkie,

    Mooi dat je goed aangekomen bent. Gelijk aan de zuip. Net als op curacau

    Mazzel

  • 25 Juni 2009 - 10:36

    Matthijs:

    Dirk,

    na zoveel vlieg-ervaring dacht ik dat je wel aan de straaljager zou gaan, maar Jagerbomb klinkt ook goed!

    Heel veel plezier in de zon en heinig aan...

    Groeten

  • 25 Juni 2009 - 13:15

    Kwast:

    Jo Dirk,

    Mooi dat alles in de lucht en met de landingen goed is verlopen.

    Hou u digitaal in de gaten.

    Kwast

  • 25 Juni 2009 - 15:48

    Berry:

    Heel goed Dirk, fijn om te horen dat ze daar ook jagermaister hebben :)
    Hou je taai

    Later

  • 25 Juni 2009 - 16:06

    Monique:

    Hey Dirk-Jan,

    Leuk om je verhalen weer te kunnen lezen!
    Erg veel plezier daar en rustig aan!

    Liefs Monique

  • 27 Juni 2009 - 10:36

    Sierd-Jan En Wieke:

    DJ,

    Mooi om te horen dat het goed gaat tot zover!

    wel jammer natuurlijk dat je dit weekend het Goorse feest mist ;-).

    We wensen je een goede reis en houden je in de gaten!

    groeten

  • 27 Juni 2009 - 11:19

    Annewil:

    Hej DJ!

    Fijn dat je vlucht goed gegaan is..
    Ik hou je site in de gaten!

    Heel veel plezier en wie weet tot in Sydney!

    x

  • 10 Juli 2009 - 19:04

    Marjolein:

    Hoi DirkJan,
    Hoorde van je moeder dat je in Australie zit.
    Wat een ervaring!
    Ik zal je missen als ik bij de Pizzaria een Pizza haal.
    Veel plezier groetjes Marjolein (van Frank en Steven).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk-Jan

Ik ga stage lopen op Curacao bij Class NV. Dit is een accountantsbureau dat is opgericht in 1999 en bestaat uit 10 werknemers. Ik zal hier in de periode 29-01-2007/22-06-2007 mijn kunsten gaan proberen te verbeteren:) Veel plezier op deze site! Dirk-Jan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 53717

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 01 Oktober 2016

Mongolië

04 December 2012 - 24 December 2012

Cuba

23 Juni 2009 - 31 Mei 2010

Australië en Azië

24 Januari 2007 - 13 Juli 2007

Curacao jan-jul 2007

Landen bezocht: