Telefoonnummer en reisplannen - Reisverslag uit Perth, Australië van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu Telefoonnummer en reisplannen - Reisverslag uit Perth, Australië van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu

Telefoonnummer en reisplannen

Door: Dirk Jan

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

28 Juni 2009 | Australië, Perth

Hallo lieve mensen,

hier weer een bericht vanaf de andere kant van de wereld! Bedankt voor al jullie reacties, leuk om te lezen dat jullie mijn verhalen weer gaan volgen. Dat scheelt mij bij thuiskomst ook een hoop gepraat, haha.

Zoals in mijn vorige bericht beloofd heb ik reeds een simkaart aangeschaft.

Mijn nummer is: +61418253612
Via www.hallobuitenland.nl kunnen jullie mij goedkoper bellen (9ct/m)
Bel eerst: 0900-0582. Daarna toets je 0061418.... en dan krijg je mij vanzelf aan de lijn.

Voor mensen die het tijdsverschil niet weten, het is hier 6 uur later. Als het bij jullie 10.00 is, dan is het hier 16.00. Naarmate onze reis verder noordwaarts gaat zal hier volgens mij nog een uurtje af gaan.

Ik zit nu bijna 4 dagen in Perth en we hebben eigenlijk nog niks gedaan. Er valt hier weinig te beleven en omdat het weer ook niet mee zit (regenachtig en grijs) kunnen we ook niet naar het strand. We zijn daarom op zoek om z.s.m. een lift richting het noorden te regelen. Dit is echter hard to find omdat iedereen hier weg wil. Mochten we niet een lift kunnen regelen gaan we misschien zelf een auto aanschaffen om naar het noorden te gaan. Dit geniet niet onze voorkeur, omdat je vervolgens alles moet regelen qua verzekering e.d. en het maar voor 'slechts' 2 maanden is. Je moet hem aan het eind ook weer verkopen.

Vandaag zijn we in contact gekomen met een Duitser die op zoek was naar lifters richting het noorden. Hopelijk wil hij zijn lege plaatsen in de 4wd auto aan ons afstaan. Mocht dat doorgaan dan vertekken we volgende week dinsdag of woensdag.

Jullie horen van mij als we concretere plannen hebben.

Greetings from Perth!!

  • 28 Juni 2009 - 19:22

    Matthia:

    He Dirk,

    Ben blij dat je goed bent aangekomen en dat het leuk is om Wout weer te zien! (lijkt me toch wel spannend als elkaar al 11 maanden niet hebt gezien). Wel jammer dat het weer niet zo mooi is... Hoop voor jullie dat het gaat lukken met deze "duitse" lift en dat het noorden mooiër weer voor jullie in petto heeft!

    Succes en ontzettend veel geniet-ze, vanuit een warm NL! Matthia

  • 28 Juni 2009 - 19:35

    Kwast:

    Jo Dirk,

    Weer een beetje ontnuchterd, was een zware introductie van Australië had ik van jasper vernomen.

    Ik bel u wel een maal. Veel succes met het verkrijgen van een lift naar het noorden.

    Groet ik

  • 28 Juni 2009 - 19:39

    Ninke:

    Hey dirk,

    Ik hoorde het al van Jasper, zwaar begin daaro in down under. Toepasselijke introductie in het eerste land. Ik zal je site in de gaten houden, en succes met je duitse lift.

    Liefs Ninke

  • 29 Juni 2009 - 09:59

    Jasper:

    He Dirkie,

    Was gezellig dat Wouter even belde. Hoorde je lekker lallen op de achtergrond!! Haha
    Wel een gezellige avond gehad volgens mij.

    Ik bel je binnenkort even. Kunnen we een beetje bijkletsen.

    Nu maar hopen dat die lift gaat lukken en dan op naar het noorden.

    Spreek je snel

    Groet Jasper

  • 29 Juni 2009 - 11:23

    Ellis:

    Buurman! Veilig aan de andere kant van de wereld.. en nu wordt het spannend! Ben benieuwd naar al je verhalen, dus blijf vooral berichtjes plaatsen! :-)

    Dikke kus!

  • 29 Juni 2009 - 19:19

    Groeten, Jan En Dini:

    Hallo Dirk-Jan,

    Leuk dat je zondag belde.Vanavond Jasper gesproken in het zwembad.
    Hier is het warm,bijna tropisch!! Succes met jullie reis richting Darwin.

  • 01 Juli 2009 - 09:12

    Navivakraamzorg:

    Zonnige groeten vanuit Deventer

  • 01 Juli 2009 - 22:35

    Thijs:

    Dirrrkieeee!!

  • 03 Juli 2009 - 18:32

    Carin:

    Hee Dirk,

    Als ik goed reken, lig jij nu lekker te pitten tenzij je weer aan de Jagerbomb bent gegaan!Wij zitten hier net bij te komen van een hele week tropische hitte. Pfff. Vanmiddag op verschillende plaatsen in Nederland giga regen- en onweersbuien dus het begint nu lekker wat af te koelen. Ben heel benieuwd of je lift met de Duitser is doorgegaan! Dus ik blijf je volgen.

    Vele groeten uit Maarkel!! van Carin, Jan en de rest


  • 03 Juli 2009 - 19:50

    Herman En Wendy:

    Hey Dirk-Jan,

    Mis je ons al een beetje. Volgens mij vermaken jullie je daar wel. Veel succes met je verdere reis. Ik bel je wel een keertje.

    Groetjes uit Riessen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk-Jan

Ik ga stage lopen op Curacao bij Class NV. Dit is een accountantsbureau dat is opgericht in 1999 en bestaat uit 10 werknemers. Ik zal hier in de periode 29-01-2007/22-06-2007 mijn kunsten gaan proberen te verbeteren:) Veel plezier op deze site! Dirk-Jan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 53791

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 01 Oktober 2016

Mongolië

04 December 2012 - 24 December 2012

Cuba

23 Juni 2009 - 31 Mei 2010

Australië en Azië

24 Januari 2007 - 13 Juli 2007

Curacao jan-jul 2007

Landen bezocht: