Week 3 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu

Week 3

Door: Dirk Jan

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

12 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Dag mensen,

Ik heb ff pauze en dus tijd om weer even wat op de site te zetten... Het gaat hier allemaal goed. De stage wordt steeds leuker en interessanter en de weekenden blijven gelukkig hetzelfde! Afgelopen weekend hebben we met alle studenten een feest gehad bij de 'jan thiel baai'. Zaterdag en zondag heb ik lekker aan het starnd gelegen... Het water is hier zo helder dat je tot een meter of 5 à 6 naar beneden kunt kijken! Elke zondagavond is het hier ook feest, maar dat begint gelukkig al vroeg aangezien iedereen op maandag weer naar de stage moet!! We kunnen dan onder het genot van een biertje de zonsondergang bewonderen!!

Nou, tijd om weer even aan het werk te gaan... Ik zal mijn best gaan doen om ervoor te zorgen dat er binnenkort foto's op de site verschijnen!!

Saludos

  • 14 Februari 2007 - 15:22

    Berry:

    Hallo Dirk.

    Mooi dat je het naar je zin hebt. En nog bedankt voor je mailtje!
    Veel plezier nog.

    Berry

  • 14 Februari 2007 - 16:53

    Sharon:

    he lief neefje.. hier ff een berichtje van je nichtje.. vermaak je je een beetje? nou ik wou je nog ff een heeeele fijne tijd wensen daaro, en ga je missen hier..:D dikke knuffel sharon

  • 15 Februari 2007 - 01:52

    Lianne:

    Hey!!
    Nou ik ben ook veilig op t eiland beland!! Gister maar meteen de filmavond van Mambo gepakt en vandaag heeeerlijk op t strand gelegen ;)
    Mijn nr is 5131454... als t goed is gaan we morgen wel na Mambo!! Jij ook toevallig??

    Groetjes Lianne

  • 15 Februari 2007 - 11:00

    Je Grote Broer! ;):

    Hey Dirk, mooi om te lezen dat alles goed gaat! We missen je wel hoor, maar dat hoort erbij he! :D Ik neem aan dat je op dit moment als zo bruin bent als ik weet niet wat.. haha..

    Geniet ervan jonge! :D

    Groetjes Ruben

  • 15 Februari 2007 - 14:21

    Mosjan:

    Hey Dirk,

    Veel plezier nog op het zonnige curacao!

    Mosjan

  • 18 Februari 2007 - 19:11

    Familie Gerrits:

    Hey DJ,

    Gaaf, dat je het zo naar je zin hebt, hopelijk blijft dat zo de komende 4 maanden. Geniet maar van alle goede dingen daar. We zijn erg benieuwd naar nieuwe foto's.

    liefs HSHY

  • 19 Februari 2007 - 17:10

    Roy:

    Ha die Dirk!

    ASV-uit is afgelopen zaterdag uitgemond in een bizarre vertoning. Na drie rode kaarten aan onze kant (Weuste, Wegdam en Rikkert), twee voor ASV en nog een aantal gele: 1-2!!! Die lui kunnen alleen kleunen en irriteren, de scheids was een lemming. We gaan je dus nog harder missen de komende tijd... Sommigen van ons gaan ook nog skieen (in de sneeuw, bevroren water uit de lucht weet je nog?).

    Goeie tijd en groeten!

  • 19 Februari 2007 - 20:19

    Ninke:

    Jan Thiel baai heb ik ook wel eens aan de prachtige Swansi (weet niet meer hoe je het schrijft) bar gezeten. heerlijke cocktails daar.... Jeroen zit inmiddels in een heeeel rustig rustenburg. (ja de naam zegt het ook al) Veel plezier en veel succes nog!
    Liefs Ninke

  • 20 Februari 2007 - 20:56

    De Romeiijntjes:

    Hallo Dirk-Jan

    Fijn dat je het zo leuk hebt, we gaan je volgen.
    veel lieve groetjes,de Romeijntjes.

  • 26 Februari 2007 - 18:34

    Oplaat:

    Heeej kearltje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk-Jan

Ik ga stage lopen op Curacao bij Class NV. Dit is een accountantsbureau dat is opgericht in 1999 en bestaat uit 10 werknemers. Ik zal hier in de periode 29-01-2007/22-06-2007 mijn kunsten gaan proberen te verbeteren:) Veel plezier op deze site! Dirk-Jan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 53709

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 01 Oktober 2016

Mongolië

04 December 2012 - 24 December 2012

Cuba

23 Juni 2009 - 31 Mei 2010

Australië en Azië

24 Januari 2007 - 13 Juli 2007

Curacao jan-jul 2007

Landen bezocht: