Contact - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu Contact - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu

Contact

Door: Dirk Jan

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

05 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Allemaal bedankt voor de vele berichten. Fijn om te weten dat er nog aan me gedacht wordt in Nederland.
Mochten jullie echter toch de behoefte hebben om mij te bellen, dat kan via 0900 0216 005999 675 5165 (13 ct p/m). Ik weet niet precies hoe of dat het werkt, maar geloof dat je eerst 0900 0216 moet bellen en daarna, wanneer je contact hebt de rest van het nummer. Voor meer info: http://www.belpiraat.nl/info.php

Mijn nummer hier is in ieder geval: +5999 675 5165.

Email: d_pruntel@hotmail.com (voor persoonlijke informatie)

Ik heb nu ook een postadres:
Class NV
t.a.v. DJ Pruntel
Gouv. Van Lansbergeweg 15
PO Box 3814
Willemstad, Curacao
Netherlands Antilles

  • 05 Februari 2007 - 20:30

    Carin:

    He Dirk, hoor dus nu pas over je site. Schandalig niet? Maar het is mooi om te lezen dat je eerste week niet tegengevallen is. En het temperatuurtje lijkt me zeker niet verkeerd.
    Zwaar weekend gehad? Of heb je je gedragen? Jou kennende, vast wel!!
    Vanaf nu zullen we vaker even van ons laten horen(lezen) want we denken heeeeeeel veel aan je.
    Vulle wille en tot gauw

    Groetjes Carin en Jan

  • 05 Februari 2007 - 20:32

    Carin:

    Sorry, ook de groeten van de rest van de familie!

  • 06 Februari 2007 - 11:59

    Nick:

    Saludos Dirk jongen!
    Top dat het allemaal zo goed bevalt daar! Hoe waren de eerste weekenden? Beetje waardige vervangers voor Bill en Dieka?
    Werkze en spass machen!

    Nick

  • 06 Februari 2007 - 18:08

    Jasphoer:

    Goed om te horen dat het zo bevalt. Zijn je collega's nog wel een beetje op tijd dan iedere ochtend. Of sta jij er ijverig om 9 uur en komen zij pas om een uur of 12??

    Hoe zijn de vrouwen daar eigenlijk dirk. Daar hebben we verder nog niks over gehoord.

    Succes verder.

    Mazzels JASPHOER

  • 07 Februari 2007 - 10:02

    Ninke:

    Zo als wij al beweerden; stappen is in daar GEWELDIG!! Veel pezier daar, fijn dat je ook nog af en toe twents kan praten! Oja en nog succes op je stage..

    Liefs Ninke

  • 07 Februari 2007 - 11:56

    Lianne:

    Hey!! Ben je ze daar al een beetje aan t voorbereiden op onze komst... nog maar 5 dagen :D!! Ben echt heel benieuwd, maar is dus wel goed te doen ;)?? Wij komen als t goed is op Kaja Amsterdam te wonen... weet nie of je dat iets zegt??
    Nou genietse en tot over een paar dagen....

    Liefs Lianne

  • 07 Februari 2007 - 17:13

    DJ:

    Kaja A'dam zegt me niets... Het meeste uitgaan zit in Punda dus hoop voor je dat je daar ergens in de buurt zit.

    Jasper, dat ik het niet over vrouwen heb zegt denk ik wel genoeg... Zo mooi zijn ze hier niet, haha
    En met dat andere heb je wel gelijk. Ik ben deze week al twee keer de eerste geweest:) (8.00), maar dan kan ik ook als eerste weer weg als ik wil!!

    Saludos

  • 07 Februari 2007 - 20:27

    Hilko En Marleen:

    Hoi Dirk,

    We hebben met je te doen. De kachel staat hier nu ruim 2 weken op 28 graden en we gaan kapot!! We kunnen ons nu wel voorstellen hou jij je voelt dus de kachel gaat vanaf vandaag weer op de normale stand!! Mooi dat je het naar je zin hebt op je stage, maar jaarrekeningen maken, digitaal archief, etc. Dat geloofd natuurlijk niemand.

    Zeg maar gewoon eerlijk dat de rondjes koffiebezorgen een prettige onderbreking zijn van je kopieerwerkzaamheden!!!

    Dirk, heel veel plezier en succes!! geniet ervan!!

    Dikke kus,

    Marleen en Hilko

  • 08 Februari 2007 - 07:39

    Carin:

    He DJ, het KNMI geeft weeralarm af ivm. sneeuwval. Ik zal je laten weten hoe sneeuw eruit ziet.

    Groetjes Carin (je weet wel de buurvrouw) en de rest

  • 08 Februari 2007 - 11:03

    Milou:

    He Dirk-jan

    Toch toevallig om je zover weg even tegen te komen! Kaya Amsterdam ligt bij Santa Rosa in de buurt. 10 min met de auto van Punda ongeveer. Zijn leuke huisjes!

    veel plezier op Curacao en succes nog op je stage.

    xx Milou

  • 08 Februari 2007 - 13:23

    Kwast:

    Dirk,

    Gaat goed daar hoor ik al. Vergeet je niet af en toe te werken.

    mzzl kwast

  • 10 Februari 2007 - 08:53

    T9:

    Dirk. Dut kalm an.

  • 10 Februari 2007 - 18:06

    Renske:

    Heej Dirk!

    Leuk om te horen dat je het naar je zin hebt!
    Heb je al tijd gehad om kiekjes te schieten? Ben errrrg benieuwd namelijk!

    Liefs Rens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk-Jan

Ik ga stage lopen op Curacao bij Class NV. Dit is een accountantsbureau dat is opgericht in 1999 en bestaat uit 10 werknemers. Ik zal hier in de periode 29-01-2007/22-06-2007 mijn kunsten gaan proberen te verbeteren:) Veel plezier op deze site! Dirk-Jan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 53786

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 01 Oktober 2016

Mongolië

04 December 2012 - 24 December 2012

Cuba

23 Juni 2009 - 31 Mei 2010

Australië en Azië

24 Januari 2007 - 13 Juli 2007

Curacao jan-jul 2007

Landen bezocht: