Een maand voorbij... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu Een maand voorbij... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu

Een maand voorbij...

Door: Dirk Jan

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

22 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Dag beste mensen,

Con ta bai?
De tijd gaat hard. Ik zit ondertussen al een maand op het zonovergoten Curacao!
Ik heb nog weinig gedaan hier, maar daar gaat snel verandering in komen. Ik heb grotten bekeken en heb gisteren (wo.) mijn allereerste salsales gevolgd, haha!! Gooi je heupen maar los!!
Ik ga binnenkort waarschijnlijk een jeepsafari doen en ik wil nog een cursus papiaments gaan volgen, zodat ik mijn collega's ook nog kan begrijpen... Ook wil ik hier mijn duikbrevet halen en met dolfijnen zwemmen (he Puckie!! haha) Nog genoeg te doen dus:)

Zoals de meesten waarschijnlijk wel zullen weten ligt mijn moeder op moment van schrijven nog in het ziekenhuis. Ondanks haar situatie heb ik hier toch een goeie tijd. Ik, en iedereen thuis, zijn vol vertrouwen dat het allemaal goed gaat komen en daar gaan we dan ook vanuit...
Ik steun haar van hieruit via mail en telefoon!

Mijn stage verloopt hier voorspoedig, ze zijn erg tevreden over mij! Mijn stage-opdracht gaat over twee weken écht beginnen. Tot die tijd ben ik druk met het ontwerpen van een jaarplanning en andere (kleine) opdrachten.

Kortom, druk, druk, druk...

Zal snel weer wat laten horen...

SALUDOS

  • 23 Februari 2007 - 11:56

    Wouter:

    YO Dj,

    Hoe is het? Ben je een beetje fit na gister, ik in ieder geval niet... Vanavond weer los?

    Latex

  • 23 Februari 2007 - 16:59

    Matthia:

    He dirk, leuk je smsje op matthijs verjaardag! super voor je dat het zo goed gaat!Lees heel vaak even de berichtjes op je site:) succes met alles alles wat je nog gaat doen.

    Ook heel veel sterkte gewenst met je moeder.. Ik denk aan jullie!

    X Matthia

  • 26 Februari 2007 - 15:48

    Pauleta:

    Dirk ik mis je.

  • 26 Februari 2007 - 18:36

    Oplaat:

    We hadden je nu goed kunnen gebruiken na al die donkerrode kaarten!!!!

    Volle Wille Doar! x

  • 27 Februari 2007 - 10:20

    Ninke:

    hey,

    fijn dat je het wel naar je zin hebt. Jeroen begint ook te feesten, met afrikaanse huisgenoot in de tuin hollandse bierspelletjes spelen... maar goed.

    Wens je moeder sterkte van mij en natuurlijk ook van jeroen. Wij hopen dat het helemaal goed komt.

    Geniet van het duiken!

    Liefs Ninke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk-Jan

Ik ga stage lopen op Curacao bij Class NV. Dit is een accountantsbureau dat is opgericht in 1999 en bestaat uit 10 werknemers. Ik zal hier in de periode 29-01-2007/22-06-2007 mijn kunsten gaan proberen te verbeteren:) Veel plezier op deze site! Dirk-Jan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 53712

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 01 Oktober 2016

Mongolië

04 December 2012 - 24 December 2012

Cuba

23 Juni 2009 - 31 Mei 2010

Australië en Azië

24 Januari 2007 - 13 Juli 2007

Curacao jan-jul 2007

Landen bezocht: