Activiteiten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu Activiteiten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu

Activiteiten

Door: Dirk Jan

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

27 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Bon tardi! (goede middag)

Zoals jullie in mijn vorige bericht wellicht gelezen hebben heb ik afgelopen zondag voor de eerste keer gedoken! Een geweldige ervaring. Na wat uitleg en een video mochten we voor het eerst het water in. Het was wel even wennen in het begin, omdat je in een 'vreemde' omgeving bent en je de ademhaling onder controle moet krijgen. Nadat dat eenmaal gelukt was is het prachtig om onder water te zijn. Ik keek nu al mijn ogen uit en dan waren we nog maar op 6 meter diepte... We hebben ook nog geen koraal(rif) gezien. Dit zal de komende lessen gaan gebeuren. De cursus duurt in totaal 7 dagdelen. Ik hoop mijn 'paddy' op 18 mrt te mogen ontvangen. Vanaf dan willen we met een groep her en der op het eiland gaan duiken. Misschien dat we zelfs een keer op bonaire of aruba gaan duiken....

Vanaf volgende week di. ga ik lessen papiamentu volgen. Misschien kom ik dan nog thuis als een wereldburger, haha... Maar voor het zover is ga ik a.s. zaterdag eerst een jeeptour maken langs allerlei 'verborgen schatten' van Curacao. We komen op prachtige plaatsen, strandjes, grotten.. noem maar op!! Tijd om foto's te schieten dus.

Ik stuur deze volgende week op naar huis, zodat mijn lieftallige broer ze op mijn site kan gaan zetten!! Het uploaden kost hier namelijk nogal wat, zo niet veel tijd.

De groeten uit het mooie, warme en zeer aangename Curacao,

DJ

  • 28 Februari 2007 - 11:39

    De Familie:

    En wij maar denken dat je op stage bent.

  • 28 Februari 2007 - 20:43

    Renske:

    Hee Dirk!

    Tjonge... ben echt jaloers op je! Duiken lijkt me zo ontzettend mooi :)

    Veel plezier nog daar en geniet ervan!

    Liefs Renske

  • 28 Februari 2007 - 21:56

    Carin:

    Hee Dirk, mooi om te lezen dat je het zo naar de zin hebt. Volgens mij is het niet echt erg om stage te moeten lopen. Geniet maar lekker en vooral van het weer, want hier is het nog steeds kl.......!

    Groetjes Carin en de rest v.d. familie.

    P.S. We wachten in spanning op de foto's. Zeer benieuwd!

  • 03 Maart 2007 - 23:01

    Marjolein:

    Hi Dirk,
    Toemaar weer, lekker duiken daar en Papiamentu!
    Zo te lezen vermaak je je goed!
    Heel viel succes und spass!
    Liefs, Marjolein

  • 06 Maart 2007 - 11:11

    Nick:

    Goeiendag Dirk, ik moet niet te veel op je site kijken zie ik.. Al die zonnige verhalen in de regen hier. Vorige week wel prachtig wezen snowboarden (in van die witte sneeuw is dat).

    Mooi om te horen dat het daar zo goed gaat jongen! We spreken elkaar nog!

    Gegroet Nick

  • 09 Maart 2007 - 11:36

    Jan:

    Mooie zonondergang?
    Wij zijn al blij als we hem een keer zien.
    goed weekend

  • 10 Maart 2007 - 19:04

    Mama :

    Dag lieve Dirk-Jan,

    Leuk om je even aan de telefoon te hebben gehad! Het is goed om hier te zijn! Ik zit nu op het Roessingh, en heb hier de beschikking over internet!!! Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt! Ben je dikker geworden, of lijkt dat zo op de foto ;)

    Heel veel plezier en succes!!

    Groetjes Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk-Jan

Ik ga stage lopen op Curacao bij Class NV. Dit is een accountantsbureau dat is opgericht in 1999 en bestaat uit 10 werknemers. Ik zal hier in de periode 29-01-2007/22-06-2007 mijn kunsten gaan proberen te verbeteren:) Veel plezier op deze site! Dirk-Jan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 53788

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 01 Oktober 2016

Mongolië

04 December 2012 - 24 December 2012

Cuba

23 Juni 2009 - 31 Mei 2010

Australië en Azië

24 Januari 2007 - 13 Juli 2007

Curacao jan-jul 2007

Landen bezocht: