Stage Curacao - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu Stage Curacao - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu

Stage Curacao

Door: Dirk Jan

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

08 Januari 2007 | Nederland, Markelo

Dag mensen,

Het is bijna zover. Over twee weken zal ik vertrekken richting het zonnige curacao voor een stage van 5 maanden bij een accountantsbureau. Ik snap dat jullie mij allemaal gaan missen, vandaar deze site:P
Op deze manier kunnen jullie mijn verrichtingen op het eiland volgen en contact met mij onderhouden!!

• 08 Januari 2007 - 20:47

DENSKIE:

Gaaf dj.

Ook foto's posten he:P

• 08 Januari 2007 - 21:27

Renske:

Ja, ik ga je missen :(

En idd wel foto's posten!

• 09 Januari 2007 - 11:38

Anne:

hai djtje!

natuurlijk gaan we jou missen! heel veel succes daar, wordt niet te bruin en genietze!

liefs anne

• 09 Januari 2007 - 12:05

Berry:

Klasse Dirk!

• 09 Januari 2007 - 12:30

Roy:

Goed werk Dirk. Ik zal proberen je op de hoogte te houden van de verrichtingen van Markelo 1 zaterdag.

• 09 Januari 2007 - 16:10

Kwast:

Dirk Rot Op

• 09 Januari 2007 - 18:16

Schutzstaffel:

veel plezier DJ. Ik zal je pas weer zien in augustus aangezien ik dan in het zonnige afghanistan zal zitten. Spreek je nog wel voor tijd. Gegroet

• 11 Januari 2007 - 08:49

Rudy:

DJ! mooi zo'n site. Ik verwacht natuurlijk wel mooie en sterke verhalen en eeuwig veel foto's he.

Ik hou het in de gaten

• 11 Januari 2007 - 18:09

Matthijs:

He Dirk, zeker mooi om een site bij te houden over je zonnige bezigheden!
    Rustig aan... en mooie foto's maken!
    Groeten

• 14 Januari 2007 - 22:01

Henrike:

Hey DJ,

Heel veel plezier op Curacao.

Groeten je "oud" klasgenoot

• 17 Januari 2007 - 08:11

Raymond:

gaan wij je op de hoogte houden met onze wedstrijdverslagen, gelijk oversteken, kan dat ook?

• 17 Januari 2007 - 09:50

Ninke:

Veel plezier daar, en niet te veel feesten he!;)

Kom maar als een bruime antilliaan terug!

Liefs Ninke
    oja, kom je nog een duitse tegen die Amely Lorenz heet, doe de groetjes van mij. (studie genootje)

• 21 Januari 2007 - 12:19

Matthia:

Hé Dirk, al weer een beetje bijgekomen van je (afscheids)feestje? Was gezellig.. Geniet van het zonnetje in Curacao! Tot mails, x matthia

• 23 Januari 2007 - 09:44

Frank:

Dirk,

ik zal deze site zeker in de gaten houden. Heel veel succes daar in het zonnige Curacao.. en inderdaad niet de foto´s vergeten!