De eerste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Dirk Jan

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

25 Januari 2007 | Nederland, Amsterdam

Dag Mensen,

Allemaal nog hartelijk bedankt voor de smsjes voor mijn vertrek!!
Het is hier nu een graad of 28 en er staat een lekker windje...
Ik heb maandag kennismaking op mijn stageplaats dus kan nog 3 dagen genieten van en wennen aan het weer. De kamer ziet er goed uit en is vrij ruim!
we zitten hier met meer dan 80 studenten bij elkaar, gezellige boel...

Hoe is het bij jullie? kunnen jullie al schaatsen op natuurijs?

Zal snel weer wat laten horen.

• 26 Januari 2007 - 16:46

Schutzstaffel:

Hé pruttel!
    hier is het klote weer. heeft een beetje gevroren en nu dooit het alweer.
    Geniet maar mooi daar

gegroet

• 27 Januari 2007 - 14:49

Rudy:

Hey Dirk!

Mooi man. Beetje aan het verkennen daar? Een graad of 28, wat een leven haha. Denk dat het hier een graadje of 20 kouder is ja.

Viel SpaB (ringel s)

• 28 Januari 2007 - 19:05

Fam. Gerrits:

Hey Dirk,

Hoe gaat het daar? We hoorden al dat je heel hartelijk was ontvangen en dat je al kennis had gemaakt met je medehuisgenoten. We hopen voor je dat je een hele goede tijd hebt daar en we wensen je heel veel succes met je stage. Veel plezier morgen op je eerste werkdag.

Tot gauw.

groetjes Henk, Sabine, Hugo en Yasmin

• 28 Januari 2007 - 19:08

Jan En Dini:

Dag lieve Dirk Jan
    Heb je genoten van je weekend?
    We wensen je veel succes op je eerste stagedag en tot horens.

XX groetjes

• 29 Januari 2007 - 11:09

Renske:

Heej Dirk!

Nou, ben jaloers op je hoor... het is hier echt zeikweer! Dus je hebt het wel naar je zin? Mooi!
    Ik wacht natuurlijk nog steeds op foto's ;)
    Liefs Rens

• 29 Januari 2007 - 15:55

Broertje:

Ey Dirk.. hoe was je eerste dag hard werken op het zonovergoten Curacao? Warm he?! :P Hopelijk gaat alles daar goed.. en we spreken je gauw weer!

Succes,

groetjes ruben en de rest hier!

• 29 Januari 2007 - 19:10

DJ:

Ben nu bezig met mijn eerste stagedag... Het is even wennen, maar dat gaat vast allemaal goedkomen!

Wat betreft foto's, het internet is hier tergent langzaam waardoor het uploaden ervan lang duurt. Ik zal de mooiste foto's wel op de site zetten!

Tot snel

• 30 Januari 2007 - 13:55

Suus:

hey dushi!!
    Con ta bai? Haha.. Hoe is het daar? Kan je een btje wennen aan 't relaxte leven? Vast wel.. en anders komt 't nog wel goed! Ik ben iig heeeel erg jaloers op je! Wil ook weer daarheen!! Nou, geniet ervan, en doe ook een btje je best op je stage:D

Liefs suzan

• 31 Januari 2007 - 21:39

Marleen En Hilko:

Jo Dirk, hier is het ook 28 graden (we hebben de kachel opgestookt om met je mee te leven)!!

Maar 28 graden op Curacao!! We kunnen de gevolgen wel nagaan en hebben alvast een verblijfsvergunning aangevraagd voor als je terug komt!! Nigger....

Spreek je snel!!

Marleen en Hilko

• 01 Februari 2007 - 17:48

Raymond W:

Hoe is het daar nu? Ik zie nog weinig mail op onze site, waar blijven de mooie negerinnen!Zaterdag competitie, kunnen we je op de hoogte houden tijdens de wedstrijd? ( mob nr?)

Henig an

• 01 Februari 2007 - 21:02

Harold En Dorien:

Hey!
    Wat zei je daar? Stage? Met 80 studenten? Dat wordt elke avond flink dronken worden, vrezen we. Tenzij dat de bedoeling van de stage is, natuurlijk ;).
    Wij doen qua temperatuur met je mee, het is hier in de bergen bijna -28 graden, dus dat komt aardig in de buurt.
    Veel plezier in ieder geval, wij zullen je op de voet volgen, dus niet alleen de zoetsappige verhalen graag ;).

Groet, Dorien en Harold