De eerste week vliegt voorbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu De eerste week vliegt voorbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu

De eerste week vliegt voorbij

Door: Dirk Jan

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

02 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Heey,

Hier een bericht vanuit het koele kantoor (23 graden).
Mijn eerste stageweek zit er bijna op, 3,5 uur... Ik had na maandag een beetje twijfels of dit wel het juiste kantoor voor mij zou zijn, maar na een paar dagen varierend werk ben ik er al achter. Dit is het kantoor waar ik mijn stage positief ga afronden!
Zoals ik al zei, varierend werk. Mijn voornaamste bezigheid zal hier zijn, het digitaal archiveren van het archief. Verder ben ik deze week ook al bezig geweest om de telefoonkosten in beeld te brengen, heb een schema gemaakt voor de vakantiedagen en ben zelfs al met een stukje van een jaarrekening bezig geweest!!
De overige personeelsleden zijn altijd gezellig, zeker met het carnaval in het vooruitzicht. De muziek staat hier dan ook altijd aan!! Ik heb vanmiddag een gesprek met mijn begeleider over de te voeren werkzaamheden de komende tijd, spannend dus...

Ik zal in zeer korte tijd even mijn adres doorgeven. Mijn mobiele nummer op het eiland is: +5999 675-5165. Ik moet echter nog even beltegoed halen, omdat ik de sim van een vertrekkende jongen heb overgenomen $$.

Nou, genoeg gelult voor nu, nog ff aan het werk en vanavond lekker weekend vieren!!

Saludos

  • 02 Februari 2007 - 18:07

    De Familie:

    Hey Dirk, mooi om te horen dat het allemaal naar je zin gaat! Hier gaat het ook allemaal lekker! :D 23 graden op kantoor?! Dat is ook niet verkeerd! :D Nou.. maak er een fijn weekend van .. en doe de mensen daar de groeten..

    P.S. Van ma mag je niet te veel drinken, maar dat doe je toch nooit??? ;)

    Groeten Paps, Mams en Ruben (Hilko en Marleen ook vast wel! :D)


  • 02 Februari 2007 - 19:26

    Berry:

    Mooi om te horen dat het je goed gaat daar. Hier is ook alles goed hoor!
    Je moet Willemstad maar even goed bekijken want Marleen Dijkman (ken je vast wel) zit daar vanaf vandaag ook ergens. Kuj nog mooi plat proat'n doar.

    Tot later en heanig an!

    Berry

  • 02 Februari 2007 - 22:36

    DJ:

    Het stikt hier van de tukkers!! Mooi! Heb gister a betje plat kuierd, haha... mensen uit vriezenveen, ommen, hardenberg:S
    Ook veel lui van mijn school, zelfs een van dezelfde afdeling (andere opleiding) nog nooit gezien...
    Ow, Ruub, mama weet ook wel dat ik alleen met maten drink...:P
    Pff, lange dag, zit nu nog op werk.. maar daarna: PROOST, weekend

    Ga morgen waarschijnlijk grotten bekijken..

  • 03 Februari 2007 - 17:34

    Karin:

    hoi, Klinkt goed allemaal. Ik wens je veel succes met je stage en geniet er vooral van.Groetjes Karin

  • 03 Februari 2007 - 18:41

    De Buren:

    Hoi Dirk-Jan

    Je buurmeisje staat nog steeds voor het raam om naar je te zwaaien maar je bent er niet. Ze zal op je wachten.

    Geniet lekker van alles!

    Groetjes Dennis, Ilse & Tess

  • 05 Februari 2007 - 09:49

    Jan En Dini:

    Hallo Dirk Jan
    Bedankt voor het telefoontje,we vonden het fijn je te horen.
    Veel plezier deze week!
    Groeten vanuit Markelo.

  • 18 Februari 2007 - 19:53

    Henk En Sabine:

    Na het bericht dat mama aan je schreef kreeg ze heel veel last.
    :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk-Jan

Ik ga stage lopen op Curacao bij Class NV. Dit is een accountantsbureau dat is opgericht in 1999 en bestaat uit 10 werknemers. Ik zal hier in de periode 29-01-2007/22-06-2007 mijn kunsten gaan proberen te verbeteren:) Veel plezier op deze site! Dirk-Jan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 53869

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 01 Oktober 2016

Mongolië

04 December 2012 - 24 December 2012

Cuba

23 Juni 2009 - 31 Mei 2010

Australië en Azië

24 Januari 2007 - 13 Juli 2007

Curacao jan-jul 2007

Landen bezocht: