FOTO'S!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu FOTO'S!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk-Jan Pruntel - WaarBenJij.nu

FOTO'S!!!!

Door: Dirk Jan

Blijf op de hoogte en volg Dirk-Jan

29 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

Dag beste bezoekers!!

Wat leuk om zoveel reacties uit (on)verwachte hoek te ontvangen... Ik heb al een tijdje niets van me laten horen. Vandaar dit bericht. Er staan nu eindelijk foto's op de site. Nadeel is alleen dat ze een beetje door elkaar zijn geraakt geloof ik. Nou ja, in ieder geval zitten er foto's van mijn stagebedrijf, enkele trips, strand, mijn huis en het uitgaan tussen... Voldoende om jullie even mee te vermaken.

Ondertussen gaat het leven hier gewoon door. Op moment heerst er een griepvirus wat vele studenten in bed heeft gekregen, maar een gezonde, nuchtere tukker als ik, met zo'n weerstand natuurlijk niet, uhum, uhum, haha.. Een grapje tussendoor leest altijd prettig!

Afgelopen zondag hebben we een boottocht gemaakt voor 85 gulden met een barbeque en een OPEN bar. Een gezellig feestje dus. Helaas moest er maandag weer vroeg gewerkt worden. Gelukkig kon ik met de auto naar het werk.
Heb samen met een jongen een Toyota aangeschaft. Het rijdt, daar is alles mee gezegt! Maarja, dat lijkt mij toch het belangrijkste van een auto.

Verder heb ik ondertussen drie lessen papiamento gehad. We zouden nu ongeveer de tijden onder de knie moeten hebben. Echter, na een vermoeiende werkdag achter mijn computertje heb ik weinig zin om daar ook nog eens energie in te steken... Probeer het tussendoor op werk beetje op te pakken!

A.s zondag ga ik als het goed is mijn laatste duik maken, voordat ik mijn paddy mag ontvangen. We moeten na de duik nog een theorietoets doen en dan zijn we vrij om te gaan duiken waar we willen...

Dit schijnt heel mooi te zijn op Bonaire!! En laat ik nu net met het paasweekend daar naartoe gaan!!(als er nog plek is, moet me nog opgeven) Twee buddy's (duikgenoten) gaan ook mee, zodat we daar mooi een keer kunnen duiken in dat weekend. We gaan vrijdag om 6.00 uur met de boot weg en komen rond 11.00 uur aan op Bonaire! Ik heb de donderdag voor pasen ook nog lekker een vrije dag opgeneomen, zodat ik een minivakantie heb!

Overige activiteiten die ik nog in het vooruitzicht heb zijn het beklimmen van de christoffelberg en duiken met dolfijnen, lijk me ook dol fijn!!

Ondertussen heb ik ook al mijn eerste wedstrijd gespeeld met het studententeam. We hebben 0-0 gelijk gespeeld. We doen mee in een 35+ competitie... Het blijkt alleen maar weer dat Nederland weinig goede aanvallers heeft. Die spitsen van ons zijn zeer goed in het verprutsen van kansen... Echter, het gaat om de gezelligheid en gelachen hebben we zeker met elkaar en zullen we ook nog zeker vaker doen. Helemaal na een overwinning.

Nou, geloof dat ik jullie nu even genoeg tekst gegeven heb om te laten verwerken... Ik moet nog heel even aan het werk en ga daarna lekker naar huis om te eten en een biertje te drinken!

Het was mij weer een warm genoegen u te woord te mogen staan, metname warm!!

Pasa un bon dia/tardi/nochi!!
Nog een fijne dag/middag/avond!!

Dirk Jan

  • 30 Maart 2007 - 09:54

    Berry:

    Hey Dirk

    Zo te zien vermaak jij je wel. Mooi dat je zoveel dingen onderneemt in je vrije tijd. Kun je straks ook mooi in de Schipbeek of Twentekanaal duiken (haha)
    Veel plezier nog!

    Berry

  • 30 Maart 2007 - 14:09

    Lianne:

    Nou toch maar ff je fotos bewondert.. goed bezig hoor ;) Mis trouwens in het verhaal nog wel enkele details over zondagavond......:P !!!
    Tot vanavond bij Benny!!!

    (K) Lianne

  • 01 April 2007 - 13:25

    Kwast:

    Joink DJ,

    Zo te lezen gaat het daar goed af aan de andere kant van de oceaan. Heb over 1 week ook mijn examen van de paddi dus kunnen we samen een duikje wagen in de schipbeek of twentekanaal, ook leuk. Verder gaat het hier ook wel goed beetje warm, maar dat hoef ik jou niet uit te leggen denk ik. Spreek u wel weer.

    Groeten,

    Kwast

  • 01 April 2007 - 13:27

    PS:

    Zo dirk wat doe jij op zondag avond, en veel plezier bij Benny.

  • 01 April 2007 - 22:04

    Suus:

    Hey dirk!

    Wat leuk dat je ook naar bonaire gaat!
    Ben heel erg benieuwd waar je daat duiken daar, heb k nl zelf dus ook gedaan, en bonaire is echt mooi duiken, veel plezier! Mocht je nog tijd hebben om daar te gaan stappen, moet je cker naar havana gaan, kan iedereen je zo aanwijzen (heel wat kleiner dan curacao) en als je er uit eten gaat, ga dan naar it rains fishes, niet vergeten, echt doen! Have fun!

    Kus suus

  • 02 April 2007 - 10:28

    Anja Holterman:

    Hey die Dirk Jan

    leuk je verhaal weer even te mogen lezen, het is daar erg leuk zo te lezen. Heel veel plezier nog met alle leuke dingen...........
    groetjes anja en de rest van de familie

  • 02 April 2007 - 12:32

    Heike:

    Ha Dirk,

    Natuurlijk heb je je aan de omgeving aangepast om zo niet ziek te worden.. Niet anders verwacht.. Maar voor de rest is het daar dus mooi? Ik wens je daar nog veel plezier!

    Groeten

  • 02 April 2007 - 15:17

    Sierd-Jan:

    Dirkie,

    Skitterende foto's, lijkt erop dat je jezelf wel vermaakt daar!

    Wel jammer dat je niet mee kon doen met risken vorige week, maar ja dat moeten we over een paar maanden nog maar een keer overdoen haha.

    Veel plezier daar nog!

    Groeten

  • 02 April 2007 - 16:01

    Jasphoer:

    He kerel,

    Leuk al die foto's en er is er niet een met slecht weer. Zo te zien en te horen vermaak je je prima.
    Misschien kun je als je het duikbrevet gehaald heb wel een baantje vinden in amsterdam. Kun je fietsen uit de gracht gaan vissen.

    Veel plezier daar en tot sprekens

    CERVOS

    Jasphoer

  • 02 April 2007 - 19:59

    Monique:

    Hey Dirk-Jan,

    Leuk om je verhalen te lezen!
    Het was hier vandaag ook lekker warm...19 graden!Gaat de goede kant weer op!
    Nog veel plezier daar!!

    Liefs

  • 03 April 2007 - 15:49

    Rudy:

    Yoo Dirk,

    Echt schitterende foto's! Toch handig lijkt me zo'n ouwe toyota. Zo te zien is carnaval daar ook nog wel gezellig. Geniet ervan he, maar dat lijkt wel goed te gaan.

    Latos

  • 04 April 2007 - 20:31

    Hilko:

    Jo Nigger,

    Mooi om te zien dat je het naar je zin hebt. Heb je nou echt maar 1 korte broek bij je of zit die witte met die bloemetjes gewoon erg lekker???

    Hoe is het met de dames? Mag je me ook op mijn prive-mail over vertellen!!

    Gr. Dein Bruder!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk-Jan

Ik ga stage lopen op Curacao bij Class NV. Dit is een accountantsbureau dat is opgericht in 1999 en bestaat uit 10 werknemers. Ik zal hier in de periode 29-01-2007/22-06-2007 mijn kunsten gaan proberen te verbeteren:) Veel plezier op deze site! Dirk-Jan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 53736

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 01 Oktober 2016

Mongolië

04 December 2012 - 24 December 2012

Cuba

23 Juni 2009 - 31 Mei 2010

Australië en Azië

24 Januari 2007 - 13 Juli 2007

Curacao jan-jul 2007

Landen bezocht: